Post by penktabboasipon on Feb 19, 2022 1:48:10 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hit \u0026 Knockdown ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hit \u0026 Knockdown IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Hit \u0026 Knockdown 2022 version ▞▞▞
får ikke kreditt for kjøp. Jeg har gjentatte ganger sendt e-poster og jeg har ikke fått tilstrekkelig kreditt for kjøpene jeg har blitt belastet for.
Jeg ville ha litt grafikk som vær sommer bakgrunn full soleffekt og vinter og osv.. men spillideen og gameplayet er fint
Spillet er flott, men perspektive annonser for unge jenter sett av gamle gutter skremmer meg. sortere det eller dine tolererende paedos og syk rapportere det til google
Hit & Knockdown Αθλήματα npdw
Det er bare ett av de spillene når du virkelig er interessert i det, kan du bli stor. Legendarisk ekspertise hvis du holder på.
Den er utfordrende og vanedannende. Men den er også ikke-voldelig, slik at barna kan spille den. Jeg liker måten du husker barna på når du lager spillene dine
etter å ha lastet ned og slettet denne appen for godt over et år siden, bestemte jeg meg for å prøve den igjen. Jeg husker hvorfor jeg slettet det i utgangspunktet... alle annonsene.
Jeg vurderte det til to stjerner fordi spillet har en feil, det vil ikke holde meg forbi nivå 88, det fryser så begynner det å feile. Jeg har avinstallert og installert på nytt i håp om at det ville løse problemet, men det gjorde det ikke.
Хит и нокдаун Спортивные игры max
Sds plager det ellers greie spillet. Spillet blir litt monotont etter et poeng og kontrollene forblir litt tvetydige.
For å fortsette å spille uten annonseavbrudd, bare slå av wi-fi! Elsker dette spillet!!!
ganske grunnleggende spill, men morsomt. Jeg føler det er et spill du bare må være i humør til. det er et avslappende spill som hjelper meg å slappe av.
Flott og morsomt spill 100%. Prøv det, jeg er sikker på at du også vil finne det underholdende.
Det er et fantastisk spill.. Det er veldig nyttig for meg for litt fritid😁... Takk...
Det er mange annonser som kjører og er veldig patetisk .. Det er som å ikke spille spillet, men se på annonsene .. Ettersom jeg har lastet det ned bare for å se annonsene. Ikke verst, men det er mer enn det..
Spill er ikke så verst til å fordrive tiden. Bare få et tillegg mellom hvert nivå, så varer annonsene lenger enn det gjør for å spille nivået! Meningsløst
Bra i 15 minutter, inkludert annonsetider. Gjesp.
det er en fin distraksjon, grafikken er ikke for treg.
blir repeterende og river deg av og til, men ganske grei gsme. det er gøy og går tiden.
appen vil ikke fungere lenger. elsker å spille det. vær så snill å fikse. den slår seg av hele tiden.
Hit & Knockdown სპორტი rmjw
veldig vanedannende spill. godt arbeid med spillet .bra for å sitte på bussholdeplassen og vente på bussen. trenger egentlig ikke å bruke penger i tillegg på spillet, og det er mange etapper.
problemet jeg har er at det har vært flere tinder der jeg har veltet alle de fordømte boksene og det står fortsatt at jeg tapte og får meg til å starte på nytt som det er irriterende og rigget
Det er et morsomt og underholdende spill. Når du begynner å spille, er det et av de spillene der du tenker..."bare dette siste nivået!!!"
Ok.Når ballen er trukket opp for å skyte, må du gjesteforutse hvor den går
Ikke et bra spill, når du ikke velger å gi edelstenene dine for å gjenopplive, har du irriterende musikk og det gnider seg i ansiktet ditt at du tapte. Jeg har prøvd i 5 uker å ikke bestå nivå 34. Skjønner ikke. Du vil ikke like det. Jeg ville ikke gi den noen stjerner, men det er ikke mulig.
gøy
Det er et fantastisk spill jeg elsket det mens jeg spilte det tredje nivået Det er som ekte Et utmerket arbeid Takk for at du har forberedt et spill, og det tar tiden like godt TAKK!!! FORTSETT DET..!
Spillet er bra, men ungen min var interessert og annonser er ikke barnevennlige
Det er et morsomt spill, men etterslepet er virkelig skuffende!! Så snart du treffer de vanskelige stadiene, henger spillet ut på mobildata-fiber og ingen data... Den eneste måten å komme forbi disse er å kjøpe diamanter som jeg føler er uakseptabelt
Simce spillet fortsetter å plage meg for å vurdere det. Jeg skal fortelle deg hva jeg synes: det er det samme som alle andre gratis spill. Det er enkelt og morsomt til å begynne med, og så kan du bare avansere hvis du bruker penger. Spillkontrollene er trege i begynnelsen av hvert nivå for å rote deg til. Ballene reagerer sjelden på samme måte to ganger. Det er omtrent like ærlig som karnevalsspillet det er basert på. Spill en stund til det blir umulig, og slett deretter.
Bubble Shooter Viking Pop Casual games rzh
Hvis du lar meg betale for ingen annonser, setter jeg spillet tilbake på telefonen. Var ikke slik z for et par uker siden. For grådig.
HVORDAN ER DET MULIG Å KJØRE ANNONSER UTEN TILKOBLING? Uvirkelig.Det er en god tid å kaste bort, men akkurat som alle andre spill her, annonser annonser annonser.
Det er det verste. Først registrerte den ikke kastet, men skjermen min er ekstremt responsiv. For det andre hadde den fortsatt popup-meldinger for å rangere den og for det tredje, da jeg avbrøt popup-meldingene, fortsetter den med annonser. Hvis du sier at det ikke er en svindel, lyver du. Ikke last ned denne dumme svindelen.